Slide На скільки продуктивно можуть працювати з оцифруванням в Німеччині?
Якого змісту очікують від навчальних закладів?
Завантажуйте дослідження

Цифрові навички – сприйняття та попит

У дослідженні «Цифрові навички – сприйняття та попит» розглядаються центральні аспекти цифрових навичок: починаючи від роботи з даними та інформацією, через використання сучасних комунікаційних технологій та технологій співпраці до безпеки та захисту даних. Дізнайтеся більше про цифрові виклики та як їми оволодіти, розвиваючи нові навички.

Короткий огляд важливих результатів дослідження:

Slide Люди, які вже засвоїли цифрову компетенцію, краще підготовлені до викликів, які принесе їм цифрова трансформація їхнього середовища життя та роботи. Добре знати Personen, die die digitale Kompetenz verinnerlicht haben, sind besser für die Herausforderungen der digitalen Transformation gewappnet. Slide
Тільки 43 відсотки Можуть творчо внести свій внесок у цифрову трансформацію власної компанії
Лише троє з десяти людей добре ознайомлюються з цифровими інноваціями.
Slide 8 з 10 осіб принести готовність протягом усього життя, щоб навчитися йти в ногу з постійними цифровими змінами. Slide Подальша освіта 61% віддають перевагу класичному подальшому навчанню у формі семінарів та практикумів.
19% Вебінари та інтерактивні онлайн-формати навчання стають все більш популярними. Також зростає попит на змішане навчання 36%

Цікаво?

Завантажте повне дослідження з усіма результатами.

Про спонсора

Проект «ДіджиталКомпетенц-Чек» був спонсорований DIHK-Bildungs-gGmbH та розроблений та реалізований techconsult GmbH. DIHK-Bildungs-gGmbH пропонує, серед іншого, додаткову освіту, навчання та заходи, пов’язані з розвитком цифрових навичок, а також сприяє професійному розвитку.

Наскільки ви обдаровані в галузі цифрових технологій?

Перевірте свою цифрову компетенцію

Цифрова перевірка компетенції оцінює вашу інформацію загалом щодо 42 навичок відповідно до чотирьох рівнів компетентності та використовує систему балів, щоб показати вам, на якому рівні ви перебуваєте порівняно з цільовою групою, проаналізованою в дослідженні.